Wednesday, October 19, 2016

Jadual Waktu Klinik Terkini

Hi semuaaa.. dh lama sangat tak update blog..dah bersawang ...hihi.. ok sebelum itu saya nak update sikit tentang klinik yang baru saya beli di Medan Gopeng iaitu "KLINIK PERGIGIAN AZIRA" bersebelahan dengan BSN.. dan untuk maklumat semua Klinik Pergigian Bersatu iaitu di Kuala Kangsar teahpun ditutup.. Ok skrang saya nk senaraikan waktu klinik beroperasi:

1) KLINIK PERGIGIAN FAIR PARK
     No 69, Jalan Kamaruddin Isa, 31400 Ipoh Perak
     Waktu rawatan : 12.00tgh - 2.00ptg

2) KLINIK PERGIGIAN AZIRA
     2A,Jalan Lapangan Terbang, 31350 Ipoh Perak
     Waktu rawatan : 2.30ptg - 4.30ptg

3) KLINIK PERGIGIAN DR.FADZLI
     No 7, Jalan Meru Bestari A2, Medan Meru Bestari 30020 Ipoh Perak
     Waktu rawatan : 5.00ptg - 7.00mlm

4) KLINIK PERGIGIAN FAMA
     No 40, Laluan Klebang Restu 2, Medan Klebang Restu, 31200 Chemor, perak
     Waktu rawatan : 7.30mlm - 10.00mlm

*Setiap klinik adalah 'walk-in' sahaja hanya di klinik Pergigian Azira sahaja yang ada appoiment..dan setiap klinik beroperasi setiap hari ye...sebab doc ni rajin sangat..hehe.. ok.. Mcm biasa la ye.. setiap kali nak datang klinik kenalah datang awal ye.. jangan la klinik nk tutup pukul 7mlm pukul 6.45mlm baru nak datang.. so sama sama kita hargai masa ye.. ok nanti saya update nama-nama panel yang terbaru ye... Sebelum ni kita hanya ambil panel dari PNMB..Sekarang klinik saya telah mengambil beberapa jenis panel.. nanti saya update lagi ye.. hehe.. tq semua...SELAMAT MALAM