Tuesday, March 26, 2013

REFRESHING MY WORKING HOURS!!

Hai..

Refresh jadual klinik.mungkin ramai tak tahu atau mungkin terlupa.check it out yea..

KLINIK PERGIGIAN DR FADZLI
BANDAR MERU RAYA
Waktu rawatan:10PM-12PM  DAN    5.00PM-7PM
     

KLINIK PERGIGIAN FAIR PARK
IPOH
Waktu Rawatan:12PM-2PM


PUSAT PEMBEDAHAN PERGIGIAN BERSATU
KUALA KANGSAR
Waktu Rawatan:3PM-4PM (APPOIMENT SAHAJA)


KLINIK PERGIGIAN FAMA
CHEMOR
Waktu rawatan:8PM-10PM


*Pusat Pembedahan Pergigian Bersatu Kuala Kangsar hanya dibuka pada hari adanya temujanji.Temujanji perlu dibuat terlebih awal untuk mengelakkan clash pada temujanji di klinik lain dan dengan pesakit lain.Walau bagaimanapun kami tetap menerima walk in patient asalkan anda mematuhi jadual.

*waktu rawatan di atas  bermakna waktu di mana saya akan berada di klinik.biasanya klinik akan dibuka lebih awal sekurangnya satu jam awal untuk persiapan dan mengemas klinik.

*saya menggalakkan anda agar telefon saya dahulu untuk temujanji dan biasanya saya sendiri akan beri waktu temujanji.jadi pastikan waktu itu dipatuhi.

*tiada waktu cuti buat saya kecuali ada urusan yg tak dapat dielakkan.jadi sepatutnya tidak timbul persoalan seperti tak dpt cuti, kerja, sibuk dan sebagainya kerana saya menyediakan 4 pilihan klinik yg boleh anda pergi dan satu2nya klinik gigi di ipoh yang beroperasi sehingga jm 10 ialah klinik pergigian klebang!

*Jadi hargai masa kita.dalam apa jua urusan perlu tolak ansur dan saling memahami.saya komited dalam tugas bekerja 12 jam sehari 7 hari seminggu untuk serve pesakit saya.ya! Semua orang sibuk jadi sbb tu jugaklah saya sediakan 4 klinik yg boleh anda pilih ikut kesesuaian waktu anda.yang penting datang ikut masa tersebut tapi janganlah klinik nk tutup jm 10 jam 9.50 baru otw.atau dah tahu kes dlm mulut anda tu perlukan masa lama untuk spent on dental chair, janganlah dtg jm 9.30 mlm..mmglah klinik belum tutup tapi ia akan ambil masa lama untuk siap..maknanya anda dah curi waktu rehat saya selepas setengah jam itu!

*this entry is just as a gentle reminder to all my customers.i try my best to serve u better and I will apreciate ur kindness and understanding..tiada paksaan dalam hal ini.anda berhak memilih klinik yg anda suka jika rasa waktu kerja saya menyusahkan anda yg sangat sibuk.walau bagaimanapun saya sgt suka dgn pesakit2 yg sangat punctual dan sangat supportive.masih ramai yang sangat komited untuk mendapatkan rawatan dan sanggup menunggu kerana orang2 seperti ini tahu dan faham bahawa jika inginkan khidmat seseorang kita perlu sabar dan berusaha tepati waktu...

Till then, bye!!